martes, 17 de julio de 2007

vuelta a empezar



cuando ya tenia el brazo derecho a punto para daros un poco de caña...si no quieres sopa. ¡¡dos tazas!! este es el resultado de una resonancia de mi viejo hombro izquierdo. pa cagarse.
ya nos veremos algun dia por las paredes.
seguire disfrutando virtualmente.

4 comentarios:

charlie dijo...

Consuelate pensando que no eres el único que se lesiona con todo el verano por delante...enhorabuena por tu blog, y gracias por tanta info útil. Si no te importa, lo linkare en el mío. Que te mejores!

Josep Barberà. dijo...

pel que jo se aixo vol dir que han d'obrirte un altre cop,aquesta vegada l'esquerre.
be chapi,nomes dirte que necessitaras molta paciencia i anims per part de la gent que tens mes a prop...els meus ja els tens.
si et serveix de consol,dir-te que fa 6 setmanes que no puc utilitzar la ma dreta ni per furgar-me els nassos,i que a hores d'ara encara ningu ma dit que tinc.com a que no hem poso de baixa,no m'estan fent gaire cas.per tanat vull que sapigues que ara entenc de veritat tot el que estas passant.

jaumeplanellpiqueras dijo...

Sento lo del teu tendó, ànims i ha posar-hi remei.

Unknown dijo...

Anim Chapi, sols animarte a continuis treballant com sempre has fet per divulgar aquest apasionant esport que es l'escalada. Si no pots temporalment a la paret, al menys a traves del teu blog o la teva pàgina.
Sols desitjarte una rápida recuperació per poder continuar tivant i obrint víes.
Vinga salut i canya
Jordi